Πως να ελέγξετε τα ελαστικά σας για φθορές – Τι πρέπει να προσέξετε

Πως να ελέγξετε τα ελαστικά σας για φθορές – Τι πρέπει να προσέξετε

Παρακάτω σας παραθέτουμε συμβουλές των τεχνικών μας για το σωστό έλεγχο των ελαστικών σας.

Τι πρέπει να ελέγξετε:

  • Ελέγξτε το βάθος του πέλματος να μην είναι μικρότερο από 1,6 χιλ.

    coin check

    Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, το πέλμα του ελαστικού πρέπει να έχει βάθος τουλάχιστον 1,6 χιλ. σε ολόκληρη την περιφέρεια του ελαστικού. Ένας εύκολος τρόπος για να ελέγξετε το βάθος πέλματος είναι χρησιμοποιώντας ένα κέρμα ευρώ, του οποίου ο εξωτερικός χρυσός κύκλος θα πρέπει να καλύπτεται από το πέλμα. Βεβαιωθείτε ότι μετράτε το βάθος τόσο στην εσωτερική όσο και στην εξωτερική πλευρά του πέλματος.

 

  • Ελέγξτε τους δείκτες φθοράς πέλματος

    δεικτες φθοράς ελαστικών

Αν δεν είστε βέβαιοι πού βρίσκονται, θα δείτε ένα σημάδι στο πλευρικό τοίχωμα το οποίο υποδεικνύει πού πρέπει να κοιτάξετε. Όταν η επιφάνεια του ελαστικού έχει φθαρεί μέχρι το επίπεδο αυτών των δεικτών, το ελαστικό είναι στο νόμιμο όριο και πρέπει να αντικατασταθεί. Ελέγξτε το βάθος στα κύρια αυλάκια του πέλματος, σε πολλά σημεία, εγκάρσια και περιμετρικά στο ελαστικό.

 

  • Ελέγξτε για αντικείμενα που μπορεί να έχουν σφηνώσει στο πέλμα

    driveguard BridgestoneΔιάφορα αντικείμενα κολλούν συνέχεια στο πέλμα των ελαστικών. Τις περισσότερες φορές αφαιρούνται εύκολα, αλλά εάν εντοπίσετε κάποιο αντικείμενο που φαίνεται ότι έχει διαπεράσει το καουτσούκ, όπως για παράδειγμα ένα καρφί, αφήστε το μέχρι να πάτε στο πλησιέστερο συνεργείο. Διαφορετικά, μπορεί να καταλήξετε με κλαταρισμένο ελαστικό.

  • Ελέγξτε τα ελαστικά σας για φθορές στις πλαϊνές εξωτερικές πλευρές

    Αν τα άκρα είναι φθαρμένα και στις δύο πλευρές, πρέπει να φουσκώστε τα ελαστικά ή να ελέγξετε για διαρροές. Τα ελαστικά χάνουν αέρα από μόνα τους, αλλά η οδήγηση με ελαστικά που δεν έχουν επαρκή πίεση αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου και τον κίνδυνο ατυχήματος. Αν παρατηρήσετε φθαρμένα άκρα μόνο στα μπροστινά ελαστικά, μπορεί να σημαίνει ότι στρίβετε με μεγάλη ταχύτητα. Φροντίστε να ελέγχετε τακτικά την πίεση των ελαστικών.

  • Φθαρμένα ελαστικά στο κέντρο

    Αν το κέντρο του πέλματος φθείρεται πιο γρήγορα από τις πλαϊνές πλευρές, μπορεί να σημαίνει υπερβολική πίεση. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο να σκάσει το ελαστικό. Προμηθευτείτε ένα πιεσόμετρο για ελαστικά και μετά ξεφουσκώστε τα έως το συνιστώμενο επίπεδο πίεσης.

  • Ανομοιόμορφη φθορά μόνο σε ένα ελαστικό

    Τα μοτίβα φθοράς στο πέλμα ενδέχεται να υποδεικνύουν προβλήματα σε άλλα σημεία. Αν παρατηρήσετε περιοχές με ανομοιόμορφη φθορά ή λεία σημεία, ενδέχεται να χρειάζεστε ζυγοστάθμιση ή ευθυγράμμιση των τροχών. Ωστόσο, ορισμένες φορές, η εύρεση λείων σημείων πάνω στο πέλμα του ελαστικού σας σημαίνει ότι έχει φθαρεί η ανάρτησή σας.

  • Ανομοιόμορφη φθορά σε όλα τα ελαστικά

    Τα ελαστικά δεν φθείρονται με τον ίδιο ρυθμό. Το μπροστινό μέρος του οχήματος περιλαμβάνει τον κινητήρα και φροντίζει για τις αλλαγές διεύθυνσης, συνεπώς τα ελαστικά του εμπρόσθιου άξονα φθείρονται πιο γρήγορα. Αν φαίνεται να παρουσιάζουν μεγαλύτερη φθορά από τη φυσιολογική, θα πρέπει να ελέγξετε την ανάρτηση. Αν η φθορά είναι μεγαλύτερη στη μία πλευρά του οχήματος σε σχέση με την άλλη, σημαίνει ότι χρειάζεστε άμεσα ευθυγράμμιση.

  • Ελέγξτε την πίεση στον αέρα των ελαστικών σας

    Βεβαιωθείτε ότι έχετε τη σωστή πίεση αέρα στα ελαστικά σας και πάντα ο έλεγχος της πίεσης να γίνεται όταν τα ελαστικά είναι ακόμη κρύα ώστε να επιτύχετε ακριβέστερη μέτρηση.

αέρας ελαστικών

Δωρεάν έλεγχος από το συνεργείο μας αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά

  • Για καλύτερη οδική συμπεριφορά
  • Για ασφάλεια στην οδήγηση
  • Για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (για κάθε 0,2 bar πίεσης που χάνεται από το ελαστικό σας, η κατανάλωση καυσίμου αυξάνεται κατά 1%.
  • Για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και χρήσης των ελαστικών (έρευνες έχουν αποδείξει ότι οδηγώντας με 20% κάτω της προτεινόμενης πίεσης, η διάρκεια ζωής των ελαστικών μειώνεται μέχρι και 50 %)

Αφήστε μια απάντηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ